מדיניות משלוחים ואספקה

תמרינדי עושה את מיטב מאמצה לספק לכם את ההזמנות במהירות האפשרית, ועושים כל השתדלות שהמשלוח יגיע אליכם ארוז היטב, שמור, ובזמן.

רוב המשלוחים יבוצעו על-ידי חברת שליחויות חיצונית או דואר שליחים, חלק מהמשלוחים שבעמק המעיינות (עד 15 דקות נסיעה) יבוצעו על ידינו.

חלוקת משלוחים מתבצעת בכל חלקי הארץ ומחויבת לספק את ההזמנה בין 3 ל- 14 ימי עסקים.

ימי אספקה אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חגים וחגים וימי שבתון.

מועדי האספקה כפופים למלאי תקין אצל הספק ולעיכובים שאינם תלויים בתמרינדי ולאירועי “כח עליון”.

לתמרינדי הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את ימי האספקה ללא מתן הודעה מוקדמת מראש.

דמי המשלוח נקבעים לפי סכום ההזמנה:
בקניה עד 250 ש”ח – דמי משלוח 39 ש”ח.
בקניה עד 350 ש”ח – דמי משלוח 29 ש”ח.
בקניה בין 350-450 ש”ח – דמי משלוח 19 ש”ח.
בקניה מעל 450 ש”ח – משלוח חינם.
איסוף עצמי בתיאום מראש ללא דמי משלוח, ימים א’-ה’ 8:30-21:30.


כדי למנוע עיכובי מסירה נא לכתוב הוראות הגעה מדויקות ככל האפשר, כולל קוד כניסה לבניין, דירה, קומה, וסימני זיהוי אחרים. השליח יתקשר כשיתקרב לכתובת שנתתם. אם לא תהיה תשובה השליח ימשיך הלאה והמשלוח יתעכב ביום או יותר. אם אתם לא בטוחים שתהיו זמינים, רצוי לתת מספר טלפון נוסף של מישהו שיכול לענות ולתאם את קבלת המשלוח עבורכם.
אין באפשרותנו לתזמן משלוחים.
אם ניתן להשאיר ליד הדלת אנא ציינו זאת בהערות למשלוח.

שירות הלקוחות שלנו:
בוואטסאפ ובטלפון: 0527-36-36-32
במייל 
service@tamarhindi.co.il
בימים א’-ה’ בשעות 8:30-21:30

נועד לפתור בעיות לפני ואחרי משלוח, לסייע בגלישה באתר, לתת מידע נוסף על מוצרים לשמוע תלונות ומחמאות. אם אנחנו לא עונים טלפונית כנראה שאנחנו עסוקים באריזת משלוחים, בבקשה כתבו לנו מייל או וואטסאפ ונענה בהקדם.