תקנון, משלוחים והחלפות

  1. הגדרות

1.1. האתר www.tamarhindi.co.il (להלן: “האתר” או “תמרינדי” או “החנות”) הינו אתר המספק שירותי מסחר מקוונים תחת קטגוריה “חנות אינטרנטית לממכר מוצרי בריאות וטבע”.

1.2. גולש/ת באתר, לרבות גולש אורח או רשום (להלן: “לקוח” או “משתמש”)

1.3. תקנון האתר ותנאי שימוש (להלן: “התקנון”)

1.4. כל מוצר, פריט או שירות, פיזי או וירטואלי הנקוב בסכום כסף במטבע ישראלי (להלן: “פריט” או “שרות” או “מוצר”)

1.5. הזמנת מוצרים שאינם במלאי או במגוון השוטף של החנות (להלן: “הזמנה מיוחדת”)

1.6. הזמנה או מכירה של מוצר בכמות של 10 יחידות ומעלה (להלן: “מכירה סיטונאית”)

  1. כללי

2.1. השימוש באתר כפוף לקריאת/ה ולהסכמת/ה של כל גולש/ת (“משתמש” או “לקוח”) לתנאי תקנון זה (“התקנון”).

2.2. “תמרינדי” זכאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל התראה מוקדמת, לשנות מעת לעת תקנון זה וכמו כן את תנאי השימוש באתר, מבנה האתר, תוכן האתר, מחירי מוצרים וכל מה שתמצא “תמרינדי” לנכון לרבות שינוי ו/או הפסקת פעילות חלק מהאתר ו/או את האתר כולו  ו/או שינוי מטרת האתר ו/או להחליט כי האתר, כולו או חלקו, יהיו פתוחים אך ורק בפני משתמשים רשומים על-פי שיקול דעתה הבלעדי של ‘תמרינדי’ או מי מטעמה וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש, תנאים אלו יחייבו החל מרגע פרסומם באתר. הלקוח/ה לא ת/יגיש כל תביעה שהיא נגד האתר בגין שינויים ו/או תקלות אלו שהתרחשו תוך כדי עדכון האתר.

2.3. אין באמור בתקנון זה כדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) והתקנות אשר הותקנו מכוחו, ככל שהן חלות על האתר , למעט במקרים בהם ניתן להתנות על הוראות כאמור והתניה כאמור בוצעה, במסגרת פעילות האתר אם במפורש או במשתמע.

2.4. תקפות הכתוב בתקנון זה כחוזה משפטי לכל דבר ועניין, והינה הבסיס המשפטי היחידי בין “תמרינדי” לבין ה”משתמש”. כל ביצוע פעולה באתר הינו בהתאם להסכמה מוחלטת של ה”משתמש” לכל התנאים המופיעים בתקנון זה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד מפעילי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתקפו של תקנון זה ותחולתו על ה”משתמש”.

  1. תכני האתר

3.1. “תמרינדי” משווקת מוצרים או שירותים ללקוחות קצה באמצעות האתר אשר נרכשים ישירות מהיצרן / ספק / יבואן / מפיץ (להלן: “הספק”) של המוצר, במסגרת תיווך זה מפרסמת מידע אודות מוצרים המתקבלים מאת היצרנים. נתונים אודות המוצרים אשר מופיעים באתר פורסמו כפי שהתקבלו מהיצרן ועל כן הינם באחריותו הבלעדית של היצרן של המוצר הספציפי.

3.2. “תמרינדי” עושה כמיטב יכולתה על מנת להציג באתר מידע איכותי מדויק מפורט ונכון, הכולל תוכן מסחרי, פרטים אודות מוצרים ותוכן פרסומי, הנמסרים ע”י יצרנים שונים. תכנים אלו יופיעו בצורת טקסט, תמונה או קול. “תמרינדי” לא תישא בכל אחריות לתכנים אלו שיפורסמו באתר אשר סופקו על ידי יצרנים.

3.3. האחריות היחידה לתכנים המופיעים באתר ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על היצרן אשר סיפק את המידע. פרסום תכנים אלו באתר אינו מהווה המלצה או הבעת עידוד מצד מפעילת האתר לרכוש את המוצר המוצע בהם למכירה ו”תמרינדי” לא תהיה אחראית לכל תוצאה של רכישת מוצרים או שירותים המופיעים ו/או מפורסמים באתר.

3.4. תוכן מקצועי, לרבות מידע תזונתי ורפואי נכתב על ידי בעלי האתר או מפעילי האתר מתוך שירות לצרכן במטרה לתת ערך מוסף ללקוחות האתר, כל הכתוב באתר הוא בגדר מידע בלבד ואינו מחליף ייעוץ רפואי.

3.5. קניין רוחני זכויות היוצרים, הקניין הרוחני, התכנים, קוד האתר וכל העיצובים שבו שמורים ל’תמרינדי’. משום כך, קיים אסור מוחלט להפיץ, להציג, להעתיק, לשנות לעבד ולהשתמש בכל דרך אחרת בכל דבר הקשור באתר, בתכנם המהותיים או הצורניים, בין על ידי הלקוח ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, ללא קבלת הסכמה בכתב ומראש מ’תמרינדי’, זאת בהתאם ובכפיפות לתנאי ההסכמה, במידה וזו תינתן.

  1. סודיות ופרטיות

4.1. אנו ב”תמרינדי” מכבדים את הפרטיות של כל לקוחותינו ועושים את מירב המאמצים לשמור על בטחון פרטיכם האישיים. פרטי הלקוח מאובטחים ולא יועברו לצד ג' שלא לצורך השימוש באתר, פרטים אישיים של המשתמשים/ות ישמשו שימוש פנימי בלבד, יישמרו במאגרי המידע של “תמרינדי” אך לא יועברו לגורמים שלישיים חיצוניים, אלא על מנת להשלים את פעולות הרכישה שהתבצעו באתר ולצורך דיוור עתידי.

4.2. מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 4.1 לעיל, "תמרינדי" לא תעביר פרטים אישיים של לקוחותיה לצד שלישי אלא במקרים המפורטים להלן:

4.2.1. במקרה שבו הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או עלולים לפגוע ב”תמרינדי” ו/או בצדדים שלישיים כלשהם. או עשה שימוש בשירותים הניתנים ע”י “תמרינדי” לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.

4.2.2. במקרה בו הלקוח הפר את תנאי תקנון זה ו/או כל הסכם נוסף עם “תמרינדי” או מי מטעמה;

4.2.3. במקרה בו התקבל בידי "תמרינדי" צו שיפוטי ו/או דרישה מרשות שלטונית המורה לה למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי ו/או במקרה בו חלה על “תמרינדי” חובה על פי דין להעביר פרטים כאמור.

4.2.4. “לקוח/ה” או “משתמש/ת” שבכוונתם למכור או לספק את המוצרים או את השירותים שנרכשו באתר לצד ג׳.

4.2.5. “לקוח/ה” או “משתמש/ת” שהזין לאתר פרטים שגויים אודותיו במתכוון.

4.2.6. בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח לבין “תמרינדי”.

4.3. באישור תקנון זה הינך מסכים לכך ש”תמרינדי” תהא רשאית לפנות אליך בפקס, טלפון, דואר אלקטרוני, הודעה אלקטרונית בכתב ו/או בע”פ ו/או בכל אמצעי תקשורת אחר, בכל מידע בדבר מבצעים, חידושים במכירות בפרט ובאתר בכלל, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים, ניוזלטר, עדכוני בלוג וכיו”ב.

4.3.1. הסכמה זו ניתנת לביטול על ידך בכל עת על ידי מסירת הודעת ל”תמרינדי” כי אינך מעוניין בכך. בהצטרפותך לאתר ובביצוע פעולות באתר “תמרינדי” הינך נותן את הסכמתך לקבלת פניות כאמור לעיל.

4.4. על אף האמור בסעיף 4.1 “תמרינדי” רשאית להשתמש בפרטים האישיים של המשתמשים באתר, ללא זיהוי לקוח ספציפי, לצרכי ניתוח סטטיסטי ו/או מכירתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים.

4.5. בעת הצטרפות לאתר או קנייה באתר יהפוך הלקוח לחבר ברשימות התפוצה של “תמרינדי”.

4.6. פרטי הלקוח ישמשו לצורך משלוח דברי פרסומת מסוג דומה לזה שנרכש או מכל סוג שהחנות תראה לנכון, ותינתן ללקוח הזדמנות לסרב למשלוח לדברי פרסומת נוספים.

4.7. “תמרינדי” משתמשת בעוגיות (Cookies) ובכך חוסכת מהלקוחות להזין את פרטיהם האישיים בכל ביקור, כל משתמש יכול להגדיר מחדש את הדפדפן שלו כך שיסרב ל- Cookies.

  1. רכישות ותשלומים

5.1. ביצוע פעולת תשלום באתר, יעשה באמצעות כרטיס אשראי על ידי בעל כרטיס האשראי או על ידי העברת כספים דרך אפליקצית ביט (Bit) או אפליקצית פייבוקס (PayBox) או על ידי העברה בנקאית או במזומן באיסוף עצמי.

5.2. פרטי חשבון הבנק לצורך העברה בנקאית: מספר בנק: 20 (בנק מזרחי טפחות), מספר סניף: 439 (סניף בית שאן, שאול המלך), מספר חשבון: 252507 (על שם “תמרינדי”).

5.3. כל עסקה תדרוש אישור מקדים של חברת האשראי בהתאם לפרטים שנמסרו ע”י הלקוח לצורך ביצוע הרכישה. במידה שחברת כרטיסי האשראי תסרב לכבד את התחייבויותיו של ה”משתמש” לבצע רכישת “שירות” או “מוצר”, הן פיזי והן וירטואלי, תבוטל הרכישה ודמי ביטול כמפורט בסעיף ‏‏החזרות, יחולו.

5.4 במקרה בו הלקוח לא מסר פרטים מזהים מלאים, נכונים או מספקים בעת ביצוע ההזמנה, או במידה והחנות לא הצליחה לאמת את זהות הלקוח מסיבות אחרות, החנות שומרת לעצמה את הזכות לפנות ללקוח לצורך אימות זהותו באמצעים שונים לפי שיקול דעתה. ככל שלא תתקבל תשובה מספקת מצד הלקוח או אם האימות לא הושלם לשביעות רצון החנות, החנות רשאית לבטל את ההזמנה – כולה או חלקה – וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא כל טענה מצד הלקוח.

5.5. המחירים המוצגים באתר הינם המחירים הסופיים של ה”מוצר” או ה“שירות” לרבות רכיב המע”מ ולמעט רכיב המשלוח אשר יוצג בשלב הרכישה הסופי שלפני התשלום. עלות המוצרים באתר מוצגת בתוספת מע״מ כחוק.

5.6 “תמרינדי” רשאית להגביל את כמות היחידות ו/או המוצרים שניתנים לרכישה באתר.

5.7. דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין המוצר/ים.

5.8. התשלומים באתר מבוצעים כנגד חשבונית מס וקבלה על פי חוק.

5.9 מובהר כי לא תינתן אפשרות למימוש מספר מבצעים, הנחות, קופונים או הטבות במקביל על אותה רכישה. בכל עסקה יחול המבצע או ההטבה הגבוהה מביניהם בלבד, אלא אם צוין אחרת במפורש על-ידי החברה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, לעדכן או להפסיק מבצעים והטבות בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

  1. החזרות, זיכויים וביטולים

6.1. אנו ב”תמרינדי” עושים כל שביכולתנו כדי שתקבלו את הסחורה על הצד הטוב ביותר, במידה וקיבלתם מוצר פגום, אנא כתבו מייל ל- info@tamarhindi.co.il וצרפו תמונה של המוצר הפגום ואת מספר ההזמנה, ואנו נזכה אתכם במחירו בכפוף להחזרת המוצר אלינו. תהליך זה נעשה באותו אופן של ביטול עסקה על ידי הלקוח ויעשה בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ״א – 1981 (״חוק הגנת הצרכן״) ויפורט בסעיף 6.2 על כל סעיפיו.

6.2. החזרה או החלפה של מוצרים הנאמדים ב- 50 ₪ ומעלה עד 14 יום מיום הקניה כנגד הוכחת קניה (חשבונית), למעט מוצרים הנמכרים בתפזורת / במשקל ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר או שאריזתו פגומה או פתוחה.

6.2.1. אין החזרה על תוספי תזונה או הכנות רוקחיות או מוצרים הנמכרים בתפזורת או במשקל וזאת על-פי תקנות הגנת הצרכן, (ביטול עסקה), התשע”א-2010, סעיף 6; פסקה 2, 4, 5.

6.2.2. גובה דמי ביטול עסקה יהיו 5% משווי העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם ובניכוי דמי המשלוח.

6.2.3. במידה ולא תתקיים הוכחת קניה (קבלה) יזוכה הלקוח בתעודת זיכוי על-פי מחירו הנמוך ביותר של המוצר ב-6 (שישה) חודשים האחרונים וזאת על פי שיקולה הבלעדי של "תמרינדי" או מי מטעמה.

6.3. במידה והלקוח יחליט לבטל את ההזמנה לפני שהחלה פעולת הליקוט והאריזה, יהיה רשאי הלקוח לעשות זאת באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של האתר בכתובת הדוא"ל info@tamarhindi.co.il או בטלפון 04-680-70-60. במקרה של ביטול כאמור, יזוכה הלקוח במלוא סכום התשלום ששולם, לאחר ניכוי דמי ביטול בסך של 5%, וזאת בהתאם להוראות הדין ולסעיף 6.2.2 בתקנון זה.

6.4 החזרת מוצר תתאפשר אך ורק עם משלוחו חזרה לבית העסק 'תמרינדי' בכתובת: בן גוריון 14, בית שאן. המוצר יוחזר במצב תקין, שלם באריזתו המקורית, ללא סימני שימוש, פגיעה, נזק, פגם או קלקול מכל סוג שהוא. החזרת מוצרים שלא עומדים בתנאים אלה לא תתקבל ולא תטופל. הלקוח יישא בכל העלויות הכרוכות במשלוח המוצר חזרה לבית העסק, לרבות עלות המשלוח והטיפול, והחנות לא תהיה אחראית לכל עלות או נזק הנובע מהחזרת המוצר.

6.6 במקרה של ביטול עסקה אשר במועד ביצועה ניתנה בגינה הטבה, הנחה, מוצר מתנה או משלוח ללא עלות, שומרת לעצמה החנות את הזכות לחייב את הלקוח בתשלום מלא בגין ההטבה שניתנה בפועל או בעבורה. בנוסף, כל הנחה או הטבה שניתנו במעמד העסקה יבוטלו באופן מיידי והחיוב יתבצע בהתאם למחיר המלא של המוצר או השירות, כפי שפורסם באתר במועד הרכישה.

6.8. 'תמרינדי' שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את מדיניות ההחזרות של המוצרים, על פי שיקול דעתה הבלעדי. בהתאם לכך, מוסכם בזאת כי בכל מקרה של שינוי במדיניות ההחזרות או ביטול עסקה, לא תהיה החנות אחראית לכל נזק, בין אם ישיר ובין אם עקיף, אשר ייגרם ללקוח או לצדדים שלישיים כלשהם בקשר לכך.

  1. 7. הזמנת מוצרים

7.1 הזמנת מוצרים שלא במגוון השוטף של החנות (להלן: “הזמנה מיוחדת”), תתאפשר בתשלום מלא ומראש בלבד.

7.2 אספקת מוצרים שהוזמנו ב- “הזמנה מיוחדת” היא בהתאם לזמני אספקה של הספק ולכל היותר עד 21 ימי עסקים.

7.3 אין החזרות על הזמנות בצורה סיטונאית, (להלן: “הזמנות של 10 פריטים ומעלה בהזמנה מיוחדת”).

7.4 החנות מתחייבת לספק אך ורק את המוצרים הנמצאים במלאי של הספק באופן תקין ואינה אחראית למוצרים החסרים במלאי, בגין מוצרים החסרים במלאי תינתן חשבונית זיכוי כנגד הוכחת קניה (חשבונית\קבלה).

7.5 החנות תעמיד לרשות הצרכן אפשרות להגיע ולקחת את המוצר שהזמין תוך 14 ימי עסקים ולאחר פרק זמן זה החנות רשאית להחזיר את המוצר לספק לאחר התראה בעל פה ובכתב ולא תינתן האפשרות להחזר כספי.

  1. ביטול רכישה מצד “תמרינדי”

8.1. "תמרינדי" תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמלא, מכל סיבה שהיא ובכל עת, לבטל או להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, כולה או חלקה, וכן להפסיק את פעילות האתר, כולה או חלקה.

8.2. הודעה בדבר ביטול או הפסקה כאמור תימסר למשתמש, ללקוח או לרוכש. במקרה כאמור, "תמרינדי" תימנע מחיוב כרטיס האשראי של הרוכש, או תחזיר לרוכש כל סכום ששולם על ידו בגין השירותים ו/או המוצרים, ככל ששולם בפועל.

8.3. למעט לעניין החזר סכום העסקה כאמור בסעיף 8.2 לעיל, לא תהא למשתמש, ללקוח או לרוכש כל טענה, דרישה ו/או תביעה כלפי "תמרינדי" ו/או כלפי מי מספקיה, מכל סוג שהוא, בקשר עם ביטול העסקה, הפסקת פעילות האתר או כל פעולה בהתאם לסעיף זה.

  1. משלוחים וזמני אספקה

9.1. במהלך תהליך הרכישה באתר, ובפרט בשלב התשלום, יתווסף למחיר המוצר/ים המוצג באתר חיוב נוסף בגין עלות משלוח המוצר/ים ללקוח. עלות המשלוח תחושב ותוצג ללקוח טרם השלמת העסקה, והיא עשויה להשתנות בהתאם לסכום הכולל של סל הקניות ובהתאם לאופן המשלוח שנבחר על ידי הלקוח. החנות שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את עלות המשלוח גם לאחר ביצוע ההזמנה, לרבות במקרים בהם קיימת חריגה במשקל, בגודל החבילה, באזורי חלוקה מרוחקים או בנסיבות חריגות אחרות המעלות את עלות המשלוח בפועל. במקרה כאמור, תישלח ללקוח הודעה והמשלוח יבוצע רק לאחר אישורו לתוספת התשלום.

9.2. “תמרינדי” מפיצה את מוצריה באמצעות חברות שליחויות חיצוניות על פי בחירתה. החנות רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, להחליף בכל עת את חברת השליחויות, להיעזר בחברות שליחויות נוספות או חלופיות, וזאת ללא צורך במתן הודעה מוקדמת ללקוח וללא צורך בקבלת הסכמתו. מובהר כי במידה והלקוח מבקש לשנות את כתובת המשלוח לאחר שהמשלוח נמסר לחברת השליחויות, ייתכן וייגבו מהלקוח עלויות נוספות בגין שינוי הכתובת, בהתאם לדרישות ולתעריפים הנהוגים בחברת השליחויות, והלקוח מתחייב לשאת בעלויות אלו במלואן.

9.3 המשלוחים מסופקים באמצעות חברת שליחויות חיצונית, הפועלת באופן עצמאי ואינה בבעלות "תמרינדי". חברת השליחויות תיצור קשר עם הלקוח לצורך תיאום אספקת המשלוח, באמצעות שיחה טלפונית ו/או הודעת SMS, על פי פרטיו כפי שהוזנו בעת ההזמנה. איתור נקודת המסירה יתבצע בהתאם לקרבה לכתובת שהוזנה בהזמנה. נקודות המסירה מופעלות, נפתחות ו/או נסגרות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של חברת השליחויות, וייתכן כי הזמנות יועברו מנקודת מסירה אחת לאחרת, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של חברת השליחויות וללא מעורבות "תמרינדי". הלקוח מתחייב לאסוף את המשלוח מנקודת המסירה בתוך 48 שעות ממועד הגעתו. אי-איסוף המשלוח בתוך פרק זמן זה, או סירוב לקבלת משלוח עד הבית, ייחשבו כאישור מצד הלקוח כי הוא מוותר על המוצר באופן מוחלט וסופי. במקרה כאמור, יחויב הלקוח בדמי משלוח נוספים בהתאם לעלות הנהוגה אצל חברת השליחויות במועד החיוב.

9.4. “תמרינדי” מתחייבת לספק את ההזמנה ללקוח בתוך 10 ימי עסקים ממועד אישור העסקה. ימי שישי, שבת, ערבי חג, חגים רשמיים וימי שבתון לאומיים לא ייחשבו כימי עסקים. מובהר כי מניין ימי העסקים יחל ממועד אישור העסקה בחנות בלבד, ולא ממועד ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח. החנות שומרת לעצמה את הזכות לעכב את מועד האספקה במקרים של עיכובים שאינם בשליטתה הסבירה, לרבות אך לא רק: עיכובים מצד ספקים, חברות שילוח, שירותי דואר, השבתה כללית במשק, שביתות, מזג אוויר קיצוני, כוח עליון, מגבלות ביטחוניות או רגולטוריות וכיוצא באלה. במקרים כאמור החנות תעדכן את הלקוח בהקדם האפשרי בדבר העיכוב, ולא תישא באחריות לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם ללקוח עקב העיכוב

9.5. מובהר כי החנות מגבילה את משקל המשלוחים לעד 10 ק"ג למשלוח אחד. כל הזמנה שמשקלה הכולל עולה על משקל זה תחויב בתשלום נוסף עבור כל משלוח נוסף הנדרש לצורך אספקת ההזמנה בפועל. החנות שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לעכב את המשלוח או לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, במקרה בו לא בוצע תשלום כאמור או במקרה בו מסיבה כלשהי לא ניתן לבצע את המשלוח בהתאם למגבלת המשקל. ללקוח לא תהיה כל טענה, דרישה או תביעה בקשר לעיכוב או לביטול כאמור.

9.6. אם ברצונכם לעדכן חלק מהפרטים שנתתם עבור המשלוח או לעדכן את עגלת הקניות, ניתן לכתוב לנו ל- info@tamarhindi.co.il או בטלפון 04-680-70-60.

9.7. לקוח הבוחר באופציה של “איסוף עצמי”, ההזמנה תהיה מוכנה בערב של אותו היום או למחרת החל מ- 09:30 בבוקר בכפוף לתיאום האיסוף מראש בטלפון 04-680-70-60.

9.8. תקנון ותנאי השימוש של חברת השילוח/ההובלה באמצעותה מתבצעת אספקת המוצרים יחולו במלואם על כל אספקה/הובלה של מוצר שנרכשה באמצעות האתר, והם מהווים חלק בלתי נפרד מתנאי רכישת המוצר. ביצוע הזמנה באתר מהווה אישור והסכמה מפורשת מצד הלקוח לכך שתנאי הגוף המשלח מחייבים אותו לכל דבר ועניין, והוא מתחייב לפעול על פיהם. מובהר כי החנות לא תישא בכל אחריות לאיחור, לנזק, לאובדן, לפגיעה או לכל תקלה אחרת הנובעים, במישרין או בעקיפין, מפעולות או ממחדלים של הגוף המשלח. כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לאספקה, לרבות עיכובים, נזקים או אובדן במשלוח, תופנה ישירות לגוף המשלח בלבד, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה כלפי החנות בגין עניינים אלו. כמו כן, באחריות הלקוח להתעדכן בתקנון ובתנאי השירות של הגוף המשלח ולוודא כי הוא עומד בכל דרישותיו, לרבות דרישות תיאום מסירה, זמינות לקבלת המשלוח, תשלום עבור שירותים נוספים ככל שיידרשו, וכל הוראה אחרת המתחייבת מתקנון הגוף המשלח.

  1. דין ושיפוט

10.1. על פרשנותו ויישומו של תקנון זה, וכן על כל פעולה ו/או סכסוך הנובעים משימוש באתר, תחול אך ורק הוראת הדין הישראלי. סמכות השיפוט הבלעדית בכל עניין הנוגע לתקנון זה, לשימוש באתר ולפעולות המתבצעות במסגרתו, תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בעיר בית שאן בלבד, ולבתי משפט אחרים לא תהא סמכות מקבילה. הלקוח מוותר במפורש ומסכים שלא ייזום ולא ייקח חלק בתובענה ייצוגית ו/או בכל הליך משפטי קולקטיבי כנגד החנות בכל עניין הקשור בתקנון זה או בשימוש באתר. לפני הגשת כל תביעה או סכסוך לבית המשפט, הצדדים יפעלו להידברות וינסו לפתור את המחלוקת באמצעות הליך גישור פרטי, שיערך בכתב ובתום לב. הליך הגישור יהווה תנאי סף להגשת תביעה בבית המשפט.

  1. קופונים

11.1. "תמרינדי" תהיה רשאית, מעת לעת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, לפרסם ולהעמיד לרשות הלקוחות קודי קופון הנחה, בכפוף לתנאים וההגבלות כפי שיקבעו על ידה מעת לעת.

11.2. "תמרינדי" שומרת לעצמה את הזכות לשנות, להפסיק, לבטל, להחליף או להגביל את תוקפו ו/או השימוש בקוד קופון, כולו או חלקו, ביחס לכל פריט, מוצר או שירות, וזאת בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן הודעה מוקדמת.